Polttarit. Piinaavaakin piinaavammat polttarit. Joita on odotettu ja pelätty jo ihan riittävän kauan. Nimittäin jo vuosia ennen kuin edes kihlauduin, eräs mun kaasoistani (ennen kaasoksi pyytämistäkin tietenkin) ilmoitti, että tietää jo mitä mun polttareissa tullaan tekemään. Hei kiitos tästä tiedosta. Ja niin on koko kolmen kaason porukka juoninut jotain mun päänmenoksi jo vaikka kuinka kauan. Eikä siinä sinäänsä mitään pahaa ole, päin vastoin, kiva vaan! Mutta sanotaanko nyt vaikka näin, että kärsivällisyys ei lukeudu mun hyveisiin. Ainakaan, jos siihen on yhdistetty jonkin sortin salailua. Tyyliin joulun alla tiedän, että en saa lähestyä tiettyä hyllyä Jonin vaatekaapissa. Ja joka ikinen vuosi meinaan tulla hulluksi, kun joudun odottamaan, että saan tietää. Mää nimittäin tykkään tietää. Ja mää en tykkää, jos mää en tiedä!

Sen verran onneksi tiedän, että Facebookissa on salainen ryhmä nimeltään Kirsin polttarit. Sen kuvake on viinilasi ja jäsenetkin tiedän... koska lisäsin ne sinne itse, heh. Kaasot oli luoneet ryhmän, mutta todettiin, että mun on helpointa lisätä vaan suoraan kaikki haluamani tyypit sinne itse ja poistua sitten. Hyvin piinaavaa! Jätin sinne jäähyväisviestinkin ennen poistumistani, enkä edes näe onko kukaan reagoinut siihen mitenkään. Sanoinko jo, että piinaavaa?

Polttarit_1
Porkkanaviesti - täydellinen aktiviteetti myös Roomassa tulikuumana juhannuksena!

Mutta lupasin laittaa tiukan listan vaatimuksia (kjeh kjeh) polttareitani varten. Joita tytöt voi sitten suunnitteluissa noudattaa oikein kirjaimellisesti, vai mitä tytöt? Ei vaineskaan.. tiedän, ettei ne mun ohjeistuksiani tottele, mutta pyydän silti oikein kauniisti, että vähän edes kuuntelisitte mun toiveitani. Tässä ne tulee:

  • Ei kallista! Ihan oikeasti, kaikilla polttarivierailla on muutakin rahanmenoa kuin mun polttarit. Joten toivon, että mahdollisimman halvalla päästäisiin. Oon ihan varma, että huikea päivä on mahdollista järkätä edullisestikin.
  • Ei baariin! Ainakaan illalla, drinksuttelu päivällä hyväksytään. Mikään ei oo niin ärsyttävää kuin se, että viettää kivan päivän/illan tyttöporukalla ja illan päätteeksi suunnataan baariin, jossa koko porukka sitten hajoaa ja saat koko ajan olla ihmettelemässä minne Terttu nyt meni ja lähteekö joku mun kanssa vessaan ja missä ootte sitten kun tullaan sieltä.
  • Kyllä tanssia! Joku mökkidiskon tyylinen ratkaisu olisi mun mielestä ihan paras. Koska mää nyt vaan tykkään oikein kovasti sheikata pebaa ja siihen ei mitään baaria tarvita. Hyvää musaa (Robin - Parasta just nyt), vähän tilaa ja yhtä fiiliksissä olevaa porukkaa vaan!
  • Kyllä yhteismajoitukselle! Musta olisi super kivaa olla mahdollisimman ison porukan kanssa samassa paikassa yötä. Koska aamulla on kivampi koomailla ja nauraa eiliselle porukalla kuin yksinään.
Polttarit_3
  • Ei nolaamisille! Mää en kyllä ole kovin helposti nolostuvaa sorttia ja oikeastaan mulla on aikas hyvä pokka, mutta eiköhän me kaikki olla samaa mieltä siitä, että joku kortsujen kaupitteleminen kadulla tai baarissa on jo nähty?
  • Kyllä urheilulle! Jos saisin valita itse niin koko päivän aktiviteetit voisi olla hyvinkin urheilullisia. Ja mielellään koko porukan tekemistä - vaikka tämä yhden miehen orkesteri viihtyy myös huomion keskipisteenä niin toivoisin, että polttaripäivänä tehtäisiin mahdollisimman paljon yhdessä. Yhdessä futiksen pelaaminen on huomattavasti hauskempaa, kuin se, että vedän itse yksikseni kikkakoulua, kun muut katsovat vierestä.
  • Kyllä morsiussaunalle!  Rakastan saunomista ja perinteinen morsiussauna on kyllä aina ollut mun haaveissa. Uimismahdollisuus myös ehdoton plussa, koska noh - rakastan uimista varmaan vähintään yhtä paljon kuin saunomista!
  • Kyllä skumpalle! En välttämättä haluaisi olla klo 17 hirveässä änkyrässä, mutta kyllä mun polttareissa saa myös kuppia kallistaa. Ja skumppapulloa, kiitos!
Polttarit_2
Nuotiotanssit - täydellistä... jos vain olisi seuraa tanssilattialla!

Olisikohan siinä tärkeimmät? No ainakin vielä sellaista, että ei mitään ahtaanpaikankammoiselle mahdotonta. Korkeanpaikankammoa voi halutessaan käyttää hyväkseen. Mutta ei mielellään mitään sellaista, missä murtuu jalkoja tai neniä, kiitos. Ja muistuttaisin, että saan mustelmia erittäin helposti, joten jos aktiviteetti on mustelmaista, niin ajankohdan on sitten oltava niin aikainen, että ne ehtii parantua.

Oliko riittävästi vaatimuksia? Mitäs ootte muut mieltä? Samoilla linjoilla vai ihan eri? Ootteko vaatineet paljon vai antaneet täysin vapaat kädet?

Mulla on hyvin reppana olo, koska tiedän, että voin listata vaatimuksia vaikka hamaan tappiin saakka, mutta vapaat kädet tytöillä on silti. Mutta yrittänyttä ei laiteta, eiks niin? Eihän sitä tiedä, vaikka ne huomioisi mun toiveet. Joohan tytöt, joohan?